GYIK - Pólóvarázs.hu

🚚 Ingyenes szállítás 25 000 Ft felett!

Segítség - Gyakran ismételt kérdések

Ha bármilyen kérdésed van, vagy szeretnél egyedi pólót, pulcsit vagy kiegészítőt tervezni, itt vagyunk neked! Csak írj nekünk, és villámgyorsan válaszolunk.

Lehet hozott termékre emblémázást kérni?

Igen. Hozott termékre is vállaljuk a nyomtatást vagy hímzést.
Azonban ilyen esetben nem tudnunk felelősséget vállalni, ha valami hiba történik.

Van lehetőség mintadarabra vagy látványtervre?

Igen, nagyobb darabszámú rendelésnél kérhető mintadarab vagy látványterv, és ennek költsége szerepel az árajánlatban.
Ha nem kérsz látványtervet, akkor később nem tudjuk elfogadni a félreértésen alapuló reklamációkat.

Mennyi idő az elkészítés?

Az elkészítési idő a rendelés darabszámától és attól függ, hogy hímzést vagy nyomást alkalmazunk. Gépi hímzésnél jellemzően kb. 1 hét az átfutási idő.

Az egyszerű, kis darabos nyomtatás esetén maximum 2-3 munkanap az átfutási idő.

Milyen továbbítási idővel számoljak a postázáskor?

A postázás a gyártási időhöz adódik: plusz 1–2 nap futárszolgálattal.

Milyen futárszolgálatokkal dolgoztok, és mennyibe kerül a szállítás?

A megrendelt termékek kiszállítását DPD / GLS futárszolgálatok végzik.

  • Utánvétes szállítás költsége: 2 500 Ft 

  • Előre utalásos fizetés esetén: 1 700 Ft 
    Ha a rendelés nagyobb, több dobozból áll, akkor egyedi szállítási díjat adunk.

Lehetőség van személyes átvételre?

Igen. A megrendelt termékeket át lehet venni Bojtár utca 39. alatti műhelyükben, hétköznap 7:00–16:30 között.

Az elkészült termékekről e-mailben vagy telefonon értesítünk.
Az át nem vett termékeket 60 napig őrizzük; ezután nem tudunk felelősséget vállalni érte.

Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre személyes átvételkor?

A műhelyben lehet fizetni készpénzzel, bankkártyával (Visa, Mastercard), valamint Apple Pay / GPay formában is.

Mire figyeljek előre utalás esetén?

Ha előre utalással fizetsz, a végösszegnek be kell érkeznie a Pólóvarázs bankszámlájára a termék(ek) átvételekor.

A futár elfogad utánvétes fizetést?

Igen: utánvétes szállítás esetén a futárnál fizethetsz (készpénz vagy kártya) — ez járulékos költséggel jár (2 500 Ft díj).

Mi történik, ha nincs az adott termék raktáron?

Ha egy termék hiányzik, azt pótoljuk egy hasonló árú, színű, méretű termékkel.
Ha nem tudunk megfelelő pótlást ajánlani, akkor értesítjük a vevőt.

Tudok-e visszatérítést kérni vagy elállni a rendeléstől?

Igen, ha a termék nem egyedi gyártású, akkor az átvételtől számított 8 munkanapon (vagy 14 naptári napon) belül indoklás nélkül elállhatsz, ekkor az elállás költsége (pl. visszaszállítás) a vevőt terheli.
Az elállási jog nem alkalmazható olyan termékekre, amelyeket a vevő  mintával személyre szabva rendelt (egyedi gyártás).

Milyen szabályok vonatkoznak a méretre, mosásra, termék színekre?

A pólók méretezése gyártónként és fazononként változó, 1–3 cm eltérés lehetséges, ezt garanciálisan nem tudjuk vállalni. 
A minták színében eltérés lehet a monitor és a nyomat között.
A mosási javaslat: 30–40 °C-on kifordítva mosás, első mosás előtt várj 48 órát, klórral ne kezeld, szárítógépbe ne kerüljön, és vasalni is csak kifordítva, a minta fölé védő anyagot téve.
Hímzésnél előfordulhat, hogy a hímzőkeret nyomot hagy az anyagon — ezt mosással / öblítéssel el lehet távolítani.

Milyen nyomtatási technológiát használtok?

A legújabb DTF (Direct-to-Film) technológiát alkalmazzuk, amely lehetővé teszi fotóminőségű nyomatok készítését szinte bármilyen anyagra, és tartós eredményt ad.

Milyen előnyökkel jár a DTF nyomtatás?

A DTF nyomat nem kopik le vagy fakul ki sok mosás után sem.

A pólótervezővel készült tervemhez hímzést és nyomtatást is kérhetek?

A pólótervező felületet csak nyomtatott (nem hímzett) pólók megrendeléséhez lehet használni. 
Ha hímzésre van szükséged, a terveidet az árajánlat oldalon kitöltött űrlapon keresztül küldheted el nekünk.

Milyen adatokat tároltok és miért?

Csak a rendelés teljesítéséhez szükséges személyes adatokat (név, cím, elérhetőség) tároljuk.
Az adatokat nem adjuk ki harmadik félnek reklám céljára, és csak a futárszolgálatok felé adjuk tovább a kiszállításhoz.

Hogyan kezelitek a feltöltött képeket / grafikákat?

A feltöltött képeket nem adjuk tovább harmadik félnek.
A feltöltőnek nyilatkoznia kell, hogy a minta nem sérti más jogait, nem igényel licenszet, és nem ütközik törvényi előírásokkal (például fiatalkorúakra vonatkozó szabályokkal).

Milyen törvények szabályozzák az adatkezelést?

Az adatkezelés alapját képező jogszabályok között szerepel:

    1. évi CXII. törvény (Infotv.)

    1. évi CVIII. törvény

    1. évi XLVII. törvény

    1. évi XLVIII. törvény

    1. évi XC. törvény

    1. évi C. törvény az elektronikus hírközlésről

Panasszal élhetsz a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál (NAIH), ha jogsértést tapasztalsz.

Search
×

Gyűjtsd be a 10% kedvezményes kupont és váltsd be az első rendelésednél!

Tervezd meg a saját pólódat, és élvezd az első rendelés örömét kedvezményesen.

Vezetéknév *
Keresztnév *
E-mail *